Hodnocení obchodu
Jen víc takových obchodníků v dnešní době.
Jsem spokojená, mají kukuřici na pop-corn, která se hůře shání. Dobrá cena, komunikace a hlavně si lze i vybrat způsob osobního vyzvednutí
Příchuť splnila naše očekávání
Objednan vyrobnik cukrove vaty, umotany presne dve cukrove vaty, pote prestal pristroj fungovat
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu týkající se nákupu v našem internetovém obchodě.
Konkrétně tohoto modelu výrobníku cukrové vaty jsme již prodali poměrně velké množství a počet reklamací je pod 1%, což je u spotřební elektroniky velmi málo a dovolím si tvrdit, že se jedná o velmi kvalitní zboží.
Bohužel, do dnešního dne od Vás nemáme (vyjma tohoto feedbacku) žádnou informaci ohledně problému se zakoupeným zbožím, abychom Vám pomohli daný problém co nejrychleji vyřešit.
Nemyslím si však, že výše uvedený problém, který bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit, by měl mít za následek Vaši celkovou nespokojenost s naším obchodem či službami.
Veškeré potřebné informace pro rychlé vyřízení (uplatnění) reklamace naleznete na níže uvedeném odkazu v e-shopu:
https://www.popkornovac.cz/informace/reklamace-1002
Přeji pěkný den
Michal Koláček - Popkornovač.cz
Doporučuji. Velmi rychlé dodání.
Tento obchod rozhodně doporučuji. Objednávka dorazila rychle a v pořádku, ale u popkornovače chyběla malinká klika na otáčení koše. Ukázková komunikace a řešení problému ze strany p. Koláčka, kdy odpověděl okamžitě, o svátcích. Byla mi poskytnuta dodatečná sleva a chybějící kliku jsem měl s omluvou hned druhý pracovní den doma. S takovým přistupem k reklamaci jsem se v tuzemsku setkal poprvé. Hodnotím velice kladně.
Velmi rychlé doručení zboží i ted před Vánoci.
Super obchod. rychlé doručení. Naprostá spokojenost.
Pokud nekoupíte budete čekat na firmu dpd jestli se uvoli vám dodávku dovést a nebo budou lhát jako u nas.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu týkajícího se nákupu. Dovolím si zde však zmínit, že Vaše objednávka byla řádně a včas vyřízena a předána přepravci dle Vašeho výběru k doručení. Objednávka, resp. zásilka byla nakonec v pořádku předána.
V prosinci bývá největší nápor na přepravní společnosti, které se mimo jiné potýkají s nedostatkem pracovníků, což může mít za následek v ojedinělých případech, to že zásilky nejsou doručovány tak jak by měly být.
Plně chápu Vaší nespokojenost spojenou s doručením zásilky, nicméně se domnívám, že není zcela korektní kvůli tomuto nedoporučit e-shop jako takový. Pro další nákup Vám doporučuji použít doručení přes Českou poštu či výdejní místa Zásilkovny.
S přáním pěkného dne
Michal Koláček - Popkornovač.cz
Vyborna vec, doporucuji