Vážení zákazníci, ve dnech 29.3. - 1.4.2024 bude prodejna z důvodu dovolené uzavřena. V tomto období bude rovněž nedostupná naše zákaznická telefonní linka.

Reklamace

Postup pro správné a rychlé uplatnění (vyřešení) reklamace

Přestože výběru zboží do našeho internetového obchodu věnujeme maximální úsilí a vybíráme pro Vás jen takové produkty, kterým sami důvěřujeme, může se občas stát, že se přístroj pokazí a přestane fungovat. Na veškeré spotřební zboží poskytujeme 24 měsíční záruční lhůtu (vyjma zboží "použitého, předváděcího,...", kde je vždy záruční lhůta uvedena). V případě, že Vám přestane v této lhůtě zakoupený přístroj fungovat, zašlete nám jej prosím k reklamaci a my se již o vše postaráme.

1. Dejte nám prosím vědět, že nám posíláte reklamaci

Nejedná se o Vaši povinnost nás předem informovat, ale můžete tak výrazně reklamaci urychlit a zajistit bezproblémové doručení zboží k reklamaci. Někdy se může stát, že Vámi zvolený přepravce nám zboží k reklamaci nedodá, tak jak by měl a zásilka tak namísto u nás skončí např. na depu či výdejním místě přepravce.

Stačí nám pouze odeslat krátký e-mail na adresu info@popkornovac.cz, že nám posíláte reklamaci a uvést podací číslo zásilky, kterou jste reklamaci odeslali. My už si pak u přepravce "pohlídáme", aby se k nám Vaše zásilka v pořádku dostala.

2. Podrobně popište popis závady

Abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit, potřebujeme znát tyto informace:

  • číslo pořizovacího dokladu (faktury) nebo objednávky
  • podrobný popis závady
  • Vaše kontaktní údaje - zejména pak adresu, ať víme, kam zboží po reklamaci máme odeslat a e-mailovou adresu pro zaslání informace o přijetí a ukončení reklamačního řízení

Doporučujeme použít námi připravený reklamační list, který si vytisknete, vyplníte a přiložíte k reklamovanému zboží.

>> Reklamační list ke stažení <<

3. Zboží k reklamaci řádně zabalte

Zboží, které zasíláte k reklamaci, by mělo být odesláno ideálně v originálním balení, pokud možno včetně všech originálních výplní. Předejte tak možnému poškození zboží vlivem přepravy. V případě, že již originální obal nemáte, můžete samozřejmě použít i jiný obal. Zvolte však prosím takový obal a výplň, aby zboží nemohlo být během přepravy na reklamaci poškozeno. Zboží by k reklamaci mělo být předáno včetně veškerého příslušenství, které bylo součástí nového výrobku. Usnadníte tak vyřešení reklamace výměnou za nové zboží, je-li to možné.

4. Odeslání zboží k reklamaci

Zabalené zboží spolu s vyplněným reklamačním protokolem prosím odešlete na tuto adresu:

Michal Koláček - Popkornovač.cz
Na Hraničkách 393/15
682 01 VYŠKOV

5. Přijetí, průběh a ukončení reklamačního řízení

Jakmile nám bude reklamované zboží doručeno, tak reklamaci zaevidujeme a její přijetí Vám potvrdíme odesláním reklamačního protokolu na Vaši e-mailovou adresu. Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30-ti denní lhůtu, ale zvládáme to podstatně rychleji. Je-li to možné, zboží Vám bez zbytečného odkladu vyměníme. Pokud není z jakéhokoliv důvodu okamžitá výměna zboží možná, postoupíme Vaši reklamaci autorizovanému servisu či dodavateli k posouzení a případné opravě. Jakmile je zboží vyměněno, či opraveno, reklamaci ukončíme a odešleme Vám ji. Potvrzení o ukončení a odeslání reklamace opět obdržíte formou reklamačního protokolu, který Vám odešleme na Vaši e-mailovou adresu. V případě oprávněné reklamace máte právo na úhradu nutně vynaložených nákladů souvisejících s uplatněním reklamace (např. poštovné). Pro úhradu poštovného je nutné nám doložit (stačí např. e-mailem) kopii podacího lístku či doklad o zaplacení služby, kterou nám bylo zboží k reklamaci odesláno. Z tohoto dokladu musí být patrná zaplacená částka a účel, tj. odeslání zásilky na naší adresu.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.